Frågestunden är avslutad.

Moa ([email protected]) om Frågestund.:
sv; ingen fara sweetie, klart du ska få lite frågor ;-) men då hoppas jag du frågar något i min frågelåda!
Vad är din favorit mat?
Har du pojkvän?
Vilka bloggar läser du?
Vilken klass går du i?
Svar: Ja jag frågar gärna något i din blogresponse. Min favorit mat är hamburgare, pommes, potatisgratäng och massa andra. Nej det har jag inte. Jag läser tiepamandahhs blogg ibland och zandras och en kompis blogg och massa andra. Jag går i 6an.
zaaandra om Frågestund.:
fiiiin blogg gumman!
1. vad fick dej att börja blogga?
2.lägg ut mera bilder på dej sj?!blir bättre att läsa(ROLIGARE)
aja hur vill du ha disagnen sendå?:)KRAM
Svar: Tack så mycket underbara zandra :). Jag älskar att skriva så jag ville skaffa blogg så då gjorde jag det. Ja jag vet att det är roligare men jag har gjort ett inlägg en gång vrf jag inte lägger ut bilder på mig. Kan göra det någon gång igen. Jag vet faktiskt inte hur jag vill ha designen ska tänka på det.
emi om Frågestund.:
Hej jättefin blogg! :)
okej här kommer några frågor:
1. Vilken är din favoritfilm?
2. Vad vill du bli när du blir större?
3. Har du någon/några favorit artister isåfall vilka?

var gärna med i min frågestund om du villhttp://emicanivar.blogg.se/2011/august/fragestund.html
kram!
Svar: Tack så mycket. Min favoritfilm är klara en hästfilm den är på DVD så det är inte på tv och så är det några till som är mina favoritfilmer. Jag vill jobba i klädaffär när jag blir större eller som polis haha. Ja min favoritartist är Lil wayne.
Frida Bladh Rydén. om Frågestund.:
Hejsan :)
följa varandra via bloglovin?
puss :)
Svar: Hejhej jag har inte bloglovin.

Kommentarer
Postat av: Moa

sv;

vad roligt, tack för svaren! kram.

2011-09-14 @ 21:44:38
URL: http://moalundbergh.blogg.se/
Postat av: Stephanie Skyttner

Hej på dig.. Har just nu en frågestund i min blogg, skulle vara roligt om du frågade något :) http://stephanieskyttner.myshowroom.se/fragestund-svarar-pa-allt/#comment kolla gärna in min blogg också och se vad du tycker om den :) Kram

2011-09-15 @ 17:03:09
URL: http://stephanieskyttner.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0