Beroende av..

Heej igår så var vi hos min morbror vi kom hem sent. Är inne på facebook. Chattar med Arnela den tjejen är fett söt och snygg lovar :D♥♥. Arnela är supersnäll.. om ni skulle ha sätt den vackra tjejen ni skulle verkligen vilja bli hennes kompis ;). Lyssnar på Lil Wayne ft Bruno Mars - Mirror. Alltså börjar bli beroende av den låten, och när jag blir beroende av en låt kan jag verkligen inte sluta lyssna på den. Jag vet att jag inte är ensam det finns fler som är sånna.
Detta är Arnela ♥♥.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan jag skulle behöva lite hjälp så de vore jätte snällt om du skulle vilja hjälpa mej problemet står på min blogg :)



2012-02-17 @ 18:14:41
URL: http://folkraceemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0