Skolan osv..

Tjabatjena åt precis pyttipanna. Idag i skolan så var vi i reningsverket. Det stinker så jävla mycket där haha. Alla ba åh det stinker medans jag ba kan vi dra här ifrån nu?? haha :D. Vi fick gå runt och kolla och så. Hade min mobil med mig idag till skolan. Brukar inte ta med mig den till skolan annars. Igår orkade jag ju inte blogga.. jag va även inte på dansen. Men iallafall.. igår så gick jag ner till kiosken jag köpte comviq. Sen såg jag Edina, Shelly, Pamela och Sofia och några till i centrum. Var med de. Jag vet inte riktigt om jag ska till dansen idag för har jätteont i huvudet men hoppas det går över. Men får se om jag ska dit eller inte. Fyller snart år det är inte så jättelångt kvar faktiskt. Fyller år den andra mars ;). Så det är bara nio dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Frida Måhl

Sv. Ja :D och grattis i förskott ;)

2012-02-22 @ 15:24:46
URL: http://drheas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0