Svar på frågestunden..

Hejsan svejsan har precis ätit frukost. Och nu så sitter jag vid min storasysters skoldata. Jag håller på och skriver låter som jag vill ha på mobilen. Jag behöver lite tips så undrade om ni kunde kommentera och skriva några bra låtar. Det vore jättesnällt. Har haft frågestund länge och det är fortfarande bara två som har ställt frågor tusen tack till er som har ställt frågor. Ska svara på de nu.

ebba om Frågestund, kom igen ställ frågor!:
sv: tack gullet!

om du fick flytta vart du ville på jorden, vart skulle det vara?
om du skulle åka på semester, var skulle det vara, o med vem?
fyra saker du har fobi för. kram!

Svar: Varsågod!, Om jag fick flytta så skulle jag verkligen ha velat flytta till Amerika min kusin och min moster och hennes man är där nu. Om jag skulle åka på semester så skulle det vara till New york tror jag med familjen eller en kompis. Shoppa och åka på semester och massa annat, kram.


Rebecca om Frågestund, kom igen ställ frågor!:
Sv; Tack för din fråga! Här har du en fråga av mig till din frågestund:

Vad fick dig att börja blogga?
Har du någon bloggare du inspireras av?
Vad gillar du att läsa om i andras bloggar?

Kram!

Svar: Varsågod, tack för dina frågor. Jag älskar att blogga så jag tänkte varför inte skaffa en blogg för. Ingen aning. Jag gillar att läsa om vad de har gjort såklart och läsa om vad de har tipsat, och så vidare.

 

Kommentarer
Postat av: j o h a n n a

Snygg blogg! :-)

2012-02-05 @ 17:43:08
URL: http://easy.blogg.se/
Postat av: Terese

Hej!



Jag tänkte dra igång "Dagens Blogg" på min blogg.

Det är bara att kika in och kommentera "jag är med" så drar jag vinnaren imorrgon.



Kram!

2012-02-05 @ 20:01:07
URL: http://teresew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0