Innebandy..

Hejsan kom precis hem från skolan. Vår lärare var hemma idag med en av hennes barn, för hennes son/dotter är sjuk. så hon fick stanna hemma. Så vi hade sylöjdsläraren Lena som lärare istället. Är fett hungrig mamma har inte gjort mat än. Hon ska göra det sen när hon kommer hem. Idag på idrotten kämpade jag gjorde mitt bästa (jag kämpade inte för länge sen. Men nu för tiden gör jag det). Vi körde innebandy Jag, Gracian och Mattias var i ett lag vi vann ;). Simon var med oss lite med han går i första gymnasiet på en annan skola då. Men han ska typ vara i vår skola i några veckor till tror jag. Han var jättebra faktiskt :D.

Kommentarer
Postat av: molly

fin blogg!

2012-01-31 @ 10:45:02
URL: http://mollyannasvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0