På fredag!!

Hej alla fina bloggläsare har precis käkat är proppmätt nu. Idag har skolan varit okej, vi kollade på tre filmer och imorgon ska vi kolla på en film till. Alltså Gud vad jag längtar till på fredag då är det skolavslutning så sköööönt. Men det är samtidigt jättetråkigt att man måste lämna denna skolan som jag nu har gått i, i sex år och att lämna de underbara kompisarna.
Åh.. det där är verkligen inte lätt, men man kan ju fortfarande vara med varandra ibland på helgen och så. Det ska jag och Johanna göra. Den tjejen är verkligen underbar berättar mycket till henne om mitt liv osv. Kompisar är jättebra att ha. Berättar ALLT till Johanna, Jennifer och Kristina och några till. Men vi hörs senare igen.

s†ay ∞Too Cute / beach & blonde hairrr

Kommentarer
Postat av: Lina Holgersson

Hej!

Jag är med som kandidat i Miss Universe Sweden.

Om du vill rösta på mej så skulle det betyda så oerhört mycket :) <3

Om du bestämmer dej för att rösta skulle det vara kul om du skrev det på min blogg så jag ser att det var du :)



Här röstar man: http://www.missuniverse-sweden.com/Miss-Universe-Rating/166/Lina_Holgersson

2012-06-11 @ 17:43:02
URL: http://linaholgerssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0