Frågor och svar.

Du heter??: Silvia!!
Smeknamn??: Soso och Sisi.
Låt som när du är ledsen sörjer till??: Sofijah låtarna och några till.
Beroende av??: Min mobil och datorn :)
Vad tror folk om dig??: Jag venne!!
Stämmer det??: ..
Vad får du oftast komplimanger för??: Mina händer, mitt hår och mina ögon. Men för det mesta är det om mina händer haha.
Vad gör du just nu??: Lyssnar på musik och är inne på facebook.
Brukar du skratta för dig själv??: Nae.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS??: Du är min älskling <3
Var bor du??: Jönköping!!
Trivs du där??: Ibland.
Vilken klass ska du börja i sen efter sommarlovet??: Jag ska börja i 7an då.
Hur svarar du i mobilen??: Jag säger hej för det mesta, men brukar sällan säga hejhej.
Vem ringde du senast??: Mamma!!
Vad är ditt lyckotal??: Mitt lyckotal är 2 och 4.
Antal sömn i natt??: 11 timmar.
Sov du ensam??: Japp.
Brukar du komma i tid till skolan??: Aa :D
Hur känner du dig nu??: Helt okej.
Vanligaste färg på dina kläder??: Massa olika färger.
Vad tycker du om fötter??: Usch..
Vad saknar du??: En massa!!
Hade du en bra kväll igår??: Nja..
Favorit dryck på morgonen??: Oboy, men dricker inte det så oftast.
Vad älskar du mest??: Jag älskar mest att sola, och sällan att bada. Och även att resa osv ;)
Är du blyg?: Nae.
Sysslar du med någon idrott??: Nopp.
Har du syskon??: Ja, en storebror som är 15 år och en storasyster som är 16 år.
Har du spytt offentligt??: Ne.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag??: Inte vet jag.
Är du nöjd med ditt liv??: Mm, ibland. Men för det mesta så är jag nöjd med mitt liv.
Vad gör du imorgon??: Jag venne faktiskt!!
Vilka är din favoritfärger??: Mina favoritfärger är rosa och blå.
Vad är det värsta du vet??: Pedofiler, mördare och sån skit.
Har du bra vänner och äkta vänskap??: Absolut. Men vissa kan vara riktigt taskiga men de är jag inte med längre är med andra som är dubbelt så snällare.
Vad är det finaste du fått??: Ingen aning, kommer faktiskt inte ihåg.
En speciell dag du minns??: Många.
Du samlar på??: Samlar inte på något.
Har du mobbat någon??: Nee, skulle aldrig göra det. Hatar verkligen mobbning.
När grät du senast??: Igår!!
Vad skulle du göra om du vann en miljon??: resa och shoppa och såklart så skulle jag gett till de fattiga.
Vill du gifta dig??: Maybe.
Vill du ha barn??: Aa, kanske det.
Är du rädd för något??: Nja..
Vad dricker du helst när du är törstig??: Vatten.
Bor dina föräldrar tillsammans??: No!!
Har du någon gång gråtit dej till sömns??: Ja.
Biter du på naglarna??: Nej, inte längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0