Pratade med min mormor :D

Hejhej alla fina läsare jag har precis ätit frukost. Det fick bli toast idag eftersom det var så länge sen jag åt det. Pratade även med min älskade mormor på mobilen hon bor i syrien. Idag ska mamma göra kebabtallrik min favoritmat. Jag hoppas att det blir jättefint väder idag som det har vart.
Behöver även nya låtar till mobilen så dags för ladda ner låtar. Men får se om min bror kan hjälpa mig med det. Han är bättre än mig på det hehe.

Twitter / Recent images by @CamylaWanderleysomebody to love

Kommentarer
Postat av: kajsa

sv: tack så jättemycket, kul att du gillar den! Glad jag bliir :)

2012-03-25 @ 15:44:01
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0