Det gick bra.

Det gick bra i den nya skolan, träffade mina kusiner där. Pratade med en av de :). De ska också börja i den skolan men inte i samma grupp utan de ska börja i 7A.
Några som går i min kusins klass och som ska börja i min grupp ba din kusin hälsar. Sen sa de vafina naglar.
Vi fick gå runt och kolla de visade lite och sedan fick vi ta kort. När vi gick in till klassrummet pratade vi och så.
Vi skulle skriva om oss själva jag skrev att jag har en blogg och en massa annat.
Men jag kanske gör ett till inlägg senare om jag orkar annars hörs vi imorgon.

Kommentarer
Postat av: ▲ Emmasophie

- Klicka gärna in på min blogg och läs om hur man lätt kan tjäna mycket pengar på bloggen!

2012-05-16 @ 20:25:50
URL: http://emmaasophiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0