Om mig!!


Namn – Silvia.
Hårfärg – Brunt.
Önskar du att du bodde någon annanstans – Ja, ibland önskar jag det.
Vilken parfym använder du – Britney Spears parfym både den rosa och blåa och Have Fun parfym den från HM och massa andra.
Gillar du att tvätta – Ne, absolut inte. Jag tvättar ibland men annars gör morsan det.
Är du kär i någon – Aa, det är jag!!

Din första:
Operation: Jag har gjort operation tre gånger.
Första husdjuret: Fiskar!!
Första semestern: Jag vet inte faktiskt.
Första piercingen: Har aldrig haft piercing.

Just nu:
Äter du: Kladdkaka med vaniljsås, mums!!
Dricker du: Inget.
Ska du: Städa mitt rum och samtidigt lyssna på musik :).
Väntar du på: Väntar på tills det blir lördag.
Har du på dig: Becha byxor, tröja som står Ocean Dr och en adidas kofta som är guld och svart.

Din framtid:
Barn: Mm, tror det.
Giftemål: Aa.

Har du någonsin:
Tappat bort glasögon/linser: Nepp.
Brutit ett ben: Ne, det har jag inte.
Rymt hemifrån: Nae.
Röntgats: Aa!!
Gråtit när någon dött: Ja.
Varit i slagsmål: Nej.

Tror du på:
Gud: Ja, det gör jag :D.

Senaste:
Film du köpte: Jag saknar dig tror jag det var.
Låten du lyssnade på: Chris Brown - Turn up the music.
Låten du hade på hjärnan: Saam - förlåt för alla gånger.

Favorit:

Mat: Kebabtallrik, Hamburgare och Tacos och massa annat
Låt: Jennifer Lopez - Dance again ft Pitbull, Saam - Förlåt för alla gånger och flera andra låtar.
Sak att göra: Vara med kompisar, åka till stan eller a6 för er som inte vet vad man gör på a6 så köper man kläder osv.
Dryck: Fanta exotic!!
Bil: Har ingen.

Övrigt:
Vad har du gjort idag: Varit med kompisar, varit i skolan såklart och nu så sitter jag vid datorn. Och så har jag chattat med kompisar på facebook.
Gillar du att slåss: No.
Var har du ont: Ingen stans.
Använder du hårspray: Nae, det gör jag inte.
Kan du stå på händerna: Nepp.
Salt eller socker: Socker.
Gillar du ketchup: Njaa.
Är du glad nu: Aa, det är jag.
Kan du sjunga: Jepp :).
Ska bli skoj: Sommarlovet!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0