Öxnehagadagen!!

Är så himla trött, men kan inte sova för annars kommer jag inte kunna sova sen. Jag är nog inte ensam det är fler som är sånna :).
Har så tråkigt, tagga imorgon då är det Öxnehagadagen. Vi har skola tills klockan tolv. Kristina och jag ska till skolan tillsammans imorgon. Hon kommer till mig sedan går vi. Vi ska ha en tävling man ska svara på frågor och sånt vår lärare delade in oss i grupper. Sen så ska vi fika och sånt.
Öxnehagadagen har vi alltid på 12 maj. Det är typ loppis och biblioteket är även öppet. Det finns också en scen det är några som kommer sjunga. Några poliser kommer med hundar och så finns det en massa annat på Öxnehagadagen.
Ska vara där med Kristina och hennes syster med antar jag. Och några fler om jag skriver rätt här nu :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0