Är jättetrött.

Hej kom nyss hem åkte buss med min lärare och några kompisar istället för cykla resten cyklade. Först åkte vi till en lekpark sen var vi där sen åkte vi till vätten tog med mig hem tre stenar de var ganska lena tycker jag. Sen åkte vi till en skola och åt där när vi var på väg till den skolan så började det regna jättemycket. Jag som plattade håret i lördags nu så fick jag lockigt hår vill inte ha det men aja ska kanske platta det sen haha. Men det är ganska fint ändå mitt lockiga hår. Jag är jättetrött så ska vila lite i soffan hoppas jag inte sover bara vår soffor är jättesköna så man sover lätt.
[sten+vatten+vättern.jpg]
Haha bilden är jättestor men det gick inte att göra bilden lite mindre sorry för stor bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0