Kollade klart på matchen igår :D

Heej igår hann jag inte göra ett till inlägg kollade klart hela matchen hos Sheena och Shelly och Edina var med oss med vi hade så kul jag och Sheena hejar på barcelona och Shelly och Edina på real madrid. Så när barcelona får mål så blir Edina och Shelly arga och när real madrid får mål så blir jag och Sheena arga. Två två blev det men det fortsätter någon som vet när? tror att de sa när men jag hörde inte isåfall. Men nu ska jag äta frukost ska tvätta ansiktet först är så trött fortfarande men snart börjar ju skolan så måste bli van igen som förut att gå upp lite tidigare.

Kommentarer
Postat av: frida [DANIEL PARIS STÖRSTA FAN]

fin blogg!

allt bra idag?:)

kram

2011-08-15 @ 12:58:16
URL: http://nattstad.se/fridaparis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0