Sebbe du är underbar.

Haha har vart i a6 i coop forum, alltså ba så ni vet. Jag hatar att vara inne i coop forum. Men var med morsan där så hon skulle handla lite. På torsdag slutar vi äntligen jullov, vår julklapp från skolan är jullov haha ne men typ :D. Idag efter skolan så stannade jag och johanna kvar. Vi skulle fixa power point vi ska redovisa imorgon.
Måste bara skriva en sak till en underbar människa. Sebbe du är så snäll tur att jag har dig, dig kan man alltid lita på. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta. Utan dig vore jag ingen. Du gör så jag blir glad, när jag snackar med dig känns allt bra. Kan snacka med dig om allt, hur jag känner mig och massa annat. Alltid när jag snackar med dig så mår jag jättebra efter ♥♥.

Kommentarer
Postat av: Caste

Hej ! fin blogg!



Var med i min frågestund och ställ frågor på min blogg! :)

2011-12-21 @ 11:14:59
URL: http://mjulkarn.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Finns nog ingen som kan säga något vackarare ord än dom du sa. <3

2012-03-21 @ 22:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0