22 frågor och svar :)

1. Är du beredd? - Aa fan :).
2. Okej då börjar vi - Japp.
3. Vad heter du? - Silvia.
4. Hårfärg? - Brunt.
5. Är du lång eller kort? - lång typ.
6. Är du en kille? - Nee.
7. Är du en tjej? - Aa förfan :P.
8. Är du tjock? - Ne vill inte det heller.
9. Tycker du om jordgubbar? - Aa det är för gott.
10. Tycker du om att sola? - Japp.
11. Har du körkort? - Ne inte än.
12. Gillar du Messi? - Detklart♥♥.
13. Har du eget rum? - Yesbox :D.
14. Är rummet stort? - Typ.
15. Hur gammal är du? - 12 år.
16. Hatar du någon? - Ne, varför skulle jag det för?.
17. Vem är roligast av dina vänner? - Alla min vänner är roliga.
18. Hur mycket är klockan just nu? - 18.14
19. Lyssnar du på musik just nu? - Ne.
20. Går du på någon sport? Nepp.
21. Vilka sidor är du inne på nu? - msn och blogg.se
22. Gillar du godis? - Ja fan, vem gör inte det?.

Kommentarer
Postat av: denice

Någon som är inloggad, och duktig på kod och stilmallar som har lust att hjälpa mig lite ? :)

2011-07-15 @ 18:51:20
URL: http://deniceanderssson.blogg.se/
Postat av: KKUNGAMANDA

vara med i min tävling och ha chans att vinna en privat sak (står i inlägget vad) + ta del av alla mina läsare och därmed få massa nya läsare till bloggen?



isf anmäl dig här -> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/july/tavling.html#comment



puss söt!

2011-07-15 @ 20:50:22
URL: http://kkungenduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0