15 frågor och svar :D

När skrattade du sist? - Idag.
Vilken bok läste du sist? - fan vet jag haha, läser inte ens så jättemycket :).
Vilken är din favoritaffär? - HM, New yorker och massa andra.
Har du någonsin färgat håret? - Nepp, det har jag inte ville det en gång när jag var 11 år ville färga mitt hår till blont haha usch.. det passar inte mig sen ville jag inte.
När var det du sist blev arg? - Igår tror jag..
När lyssnade du på musik? - För några minuter sedan ;).
Har du någonsin sakt att du ska sluta blogga? - Ja, det har jag.
Gillar du att kolla på tv? - Konstig fråga typ.. ja det gör jag :).
Har du bra humor? - Aa fan :P.
Är du trött? - Aa lite grann.
Orkar du fyra frågor till? - Ja detklart.
Vilken klass ska du börja i? - I 6:an.
Gillar du dina vänner? - Aa det gör jag som fan ♥♥.
Är det något du vill börja på? - Har tänkt och tänkt om jag ska börja på dans men venne fortfarande.
Vad tänkte du på när du skulle skaffa blogg? - Kommer inte ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0