Har laggt en påse med mycket chips.

Har gjort soppan som jag tycker om för några minuter sen tror jag, det var supergott. Nu har det slutat åska och regna tur hatar när det är sånt väder. Behöver inte skriva att jag har läst bloggar för det gör jag varje dag men aja nu fick ni läsa det iallafall. Har också laggt mycket grillchips i en plastpåse till imorgon för vi ska ju till bio med klassen. Men vi får ju gratis där fast är ju gluten får inte äta mycket popcorn och sånt och inte ens chipsen som man kan köpa i bio utan la mycket grillchips i en plastpåse det blir jag nöjd med. Hoppas jag inte bara känner mig så fet sen efter haha för det vill jag verkligen inte känna mig hatar göra det. Men vi hörs antingen senare eller imorgon.




Kommentarer
Postat av: R O N J A

sv:härligt :-)

jodå det är bra ^^

vad gör du ?

2011-06-07 @ 22:27:48
URL: http://ronjabbyssstrom.blogg.se/
Postat av: Borderline & Jag

Hej! Följt din blogg ett tag nu via bloglovin och måste bara säga att du är bäst, OM du vill så får du gärna lägga till mig på bloglovin =) Fortsätt skriva som du gör...<3

2011-06-08 @ 08:59:01
URL: http://ekblaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0