Har så ont i magen :(

Hejhej bloggen , jag har haft ont i magen jätte länge nu. Men innan drikte jag te med jordgubbssmak och det har gått över nu :). Idag har några kompisar plingt på mig och frågade mig om vi kunde gå ut så gjorde vi det vi körde något som heter äpplet det var roligt fast man ska typ springa ganska mkt på det och jag hade så ont i magen efter vi slutade spela det. Sen efter det satt vi i ruschekanan och tänkte ut vad vi skulle göra men vi kunde inte hitta på något så vi gick hem istället , så jag gick hem till sheena och tittade på tv det var visst körslaget på tv :) det var roligt xD
Hejhej bloggen , jag har haft ont i magen jätte länge nu men innan drikte jag te och det har gått över nu :). Idag har några kompisar plingt på mig och frågade mig om vi kunde gå ut så gjorde vi det vi körde något som heter äpplet det var roligt fast man ska typ springa ganska mkt på det och jag hade så ont i magen efter vi slutade spela det. Sen efter det satt vi i ruschekanan och tänkte ut vad vi skulle göra men vi kunde inte hitta på något så vi gick hem istället , så jag gick hem till sheena och tittade på tv det var visst körslaget på tv :) det var roligt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0