Solsidan

Tjena :), igår tittade jag och sheena och hennes lillasyster på solsidan det var sista avsnittet igår sen skulle sheena duscha så jag väntade tills hon blev klar. Sheena och hennes lillasyster shelly hade sakt att de skulle köra kort spel, fast de hann inte för klockan var mycket så de skulle sova och jag gick hem. När jag kom hem så satt jag vid datorn fast jag hann inte skriva det på bloggen så därför skriver jag det nu. idag har jag varit i skolan det var roligt vi hade bild med syslöjds läraren och vi fick typ göra ormar sen skulle vi forma de och det var så kladdigt för att vi tog tidningar och doppade de i lim tror jag det var kommer inte riktigt ihåg vad det heter det där som vi klistrade på.
Sen fick vi sätta på musik från youtube när de satt på eminem blev jag glad och en kompis som heter tobias också och sheena också ;). Hejdå alla underbara läsare :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0