Måste vänta.. :(

Jag kom typ nyss :), och är så hungrig så kan inte ens vänta men måste för att ingen är hemma mamma sa att jag skulle vänta tills hon skulle komma så då får jag väll göra det :(. Hon kommer om en timme snälla kom ba nu hehe :D. Fan vi fick inte svar på när vi ska till bio under skoltid men de sa att när de alltså mina lärare får svar så ska de säga när till oss för det är inte de som vet det utan vi måste vänta tills vi får svar när vi kan åka till bio =). Lyssnar på musik från min mobil gissa vilken låt omg ni kommer inte tro mig men det är bad boys hehe lyssnade på en annan nyss men det blev slut så då kom bad boys ;). Men vi hörs sen♥.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0