7 ord om mig.... :)

1. Jag gillar fanta och fanta exotic fast mest fanta exotic cola gillar jag bara ibland :).
2. Jag gillar fotboll fast spelar aldrig i skolan på rasterna när mina vänner brukar göra det orkar inte :D.
3. Jag tar typ alltid kort på min mobil jag gillar att ta kort på min mobil hehe :P.
4. Älskar att resa ingen nyhet har alltid älskat att resa jag och min familj reste till Helsingborg förra sommaren var hos min moster.
5. Hatar små ungar som är skit kaxiga och inte ens vet vad de säger.
6. När jag blir stor ska jag kanske jobba som advokat eller som polis haha i mina drömmar =D. Har tänkt på klädaffär får se vart någon stans jag jobbar när jag blir stor ;).
7. Hatar att gå ut i skogen när vi är i skolan inte ens med familjen hatar att gå ut i skogen orka göra det haha :P, men ibland är det roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0