Vi ska sälja saker på lördag !!!!

Jag har precis ätit två pannkakor mamma har gjort det alldeles nyss de var jätte goda faktiskt :). Jag har var en stund med Sheena innan, jag snackade lite vad som hände i skolan idag och vad hon ska hämta på lördag vi ska ju typ ha loppis vi ska typ sälja leksaker som vi inte behöver eller så kan man baka hemma något och sälja det och ta med trasor och sälja de haha =) sen ska pengarna till klasskassan som vi har ganska så mycket pengar i vi hade disco en gång så många kom så vi fick pengar så de är i klasskassan och nu om vi får mer pengar av bakelserna och traserna och leksakerna ska de ligga i klasskassan sen när vi har fått mycket ska vi åka till liseberg när vi går i 6:an ;). Alltså har berättat att de som bor där jag bor ska till centrum vi brukar ha det fast vi har aldrig säljt något när vi har haft sånt som vi ska ha på lördag. Men bye hörs imorgon♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet på lördag tror du att jorden går under då?

2011-05-18 @ 20:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0