I skolan.

Kom nyss hem var med mamma skulle hämta mina nya skor som vi har beställt sen efter det gick vi någon stans det var sista gången jag skulle dit eller aa.. på Januari så ska jag dit igen. Idag hare varit en bra skoldag ja som det brukar vara. Men blev lite snurrig när vi hade NTA. Har aldrig varit så snurrig. Hahah skulle till biblioteket för att säga till Ulis en som jobbar där att jag vill låna om min bok för det är ba några sidor kvar. Så jag glömde göra det efter maten kom på det när jag gick upp till skolan igen jag och johanna sen jag sa till Johanna jag ba fan jag glömde låna om min bok följ med mig till bibblan hon ba okej så gick ner till bibblan och lånade om den haha. Denna boken äre jag läser i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0