Fick en kommentar igår så svarar på den nu.

Hej på er har precis ätit frukost nu så kollar jag på tv när några ba babblar fattar typ ingenting vad de snackar om haha men ska byta kanal nu. Juste det är ju första oktober idag tionde oktober fyller en kompis år han heter Tobias.
Fick denna kommentaren och ville svara på den
Agnes om Hade precis familjemys.:
kan du inte typ lägga in lite fler bilder på dig själv ? :) 
Super fin blogg!
Svar: Jag har aldrig lagt ut bilder på mig själv på bloggen, har hört att det har hänt ganska mycket när man har lagt ut bilder på sig på bloggen. Jag har iallafall bilder på mig på min msn. Tack har precis kollat på din blogg den är jättefin :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0