Stefan är för rolig.

Tjena idag i skolan på musiken skrattade jag skit mycket Stefan är så rolig. Han går i min klass, vi skulle skríva om någon kändis. Och han skrev om en arabisk kändis som heter George wassouf sen som rubrik så skrev han nu kommer det bilder. På power point sen han la in bilder på George wassouf sen han ba vad snygg han är. Och på en annan bild så skrev han aabboowww. Hahaha sen på en annan skrev han vad synd för på den bilden så var George wassouf i sjukhuset. Mamma tycker om George wassoufs låtar jättemycket. Jag garvade hela tiden sen så la han en låt och så sjungde han låten hette Beyonce 1+1 haha. Han frågade vår lärare om han fick visa den hon sa aa. Jag ba stefan den var bäst fan så rolig du är hahaha. Jag satt brevid han när han gjorde power point han ba Silvia ska jag skriva så?. Jag ba alla kommer garva aa skriv så han ba okej.
Detta är George wassouf

Kommentarer
Postat av: Klara -

va gärna med i torsdagens blogg hos mig vetja!

2011-10-27 @ 18:42:27
URL: http://klarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0