Svar på kommentar =).

Anonym om Musik ♥:
hej raring!
jag har just kikat igenom din blogg och jag saknar bilder på dig själv!
de är ingen kritik att du inte har..men de skulle bli personligare än vad de redan är!
+ kul att se vem som ligger bakom denna söta blogg!:) 
kramar
Svar: Hejhej jag har gjort ett inlägg en gång varför jag inte lägger bilder på mig själv, men jag har msn adda gärna [email protected] har bilder på mig där.
Molly Svedin - Vardagsblogg + annat. om Musik ♥:
Fin blogg. :)
jag har frågestund och skulle gilla om du fråga något i den :)
Svar: Tack så mycket, ja jag kan kika in och kolla på din blogg och ställa någon fråga.
Hannah om Mamma köpte kakor och sånt till mig älskar de kakorna hon köpte :).:
Vad häftigt det är med en sån färgglad blogg, älskar det!
Har du målat naglarna på bilden i din header? 
Kram<3
Svar: Tack Hannah, ne jag har hittat den bilden på naglarna på www.weheartit.com älskar vissa bilder där ifrån kram <3.
Elina om första september :D:
September är absolut bästa månaden på hela året enligt mig ^^ vilken är din favoritmånad? :) kram
Svar: Mars♥♥ då fyller jag år.
Julia ([email protected]) om första september :D:
Fin blogg! :)
Svar: Tack Julia :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0