Fosiya har läst min blogg i fyra månader utan att jag ..

Hejsan svejsan då har man ätit frukost. Lyssnar på Saam - Förlåt för alla gånger. Den låten är så bra, gammal men fortfarande fett bra ;).
Jahapp då fick man veta att en kompis som heter Fosiya har nu läst min blogg i fyra månader. Utan att jag visste något. Hon skrev det på facebook innan.
Hon tyckte att den var skit bra, och jag blev så glad såklart. Den tjejen är fett rolig, jag skrattar alltid åt hennes skämt. Men ni får ha det så bra så länge så gör jag ett inlägg senare.

Kommentarer
Postat av: Fosiya

Hahaha Silvia du ee roligare ! Din blogg är SKIT bra läser den varje dag bäst !! <3 o juste tack för att du gjorde ett inlägg om mig i din blogg eller den handla iaf lite om mig ,betyder mycket !! <3

2012-04-29 @ 21:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0