Sjukhuset!!

Hejsan svejsan kom precis hem från sjukhuset. Jag mår bra tack och lov. Jag skulle bara ta blodprov och mäta mig och kolla min vikt. Så jag fick gå upp tidigt idag. Som ni kanske redan har märkt så bloggade jag inte alls igår eftersom jag inte gjort så mycket igår. Men idag så kommer min moster och hennes dotter till oss. Min mosters dotter är 23 tror jag hon var.
Men något med 20 är hon iallafall. Hennes dotter heter Victoria och har nu bott i Amerika i tre år om jag minns rätt. Hon har även bott i scotland eller så vare Gotland. Eftersom hon håller på och studerar tror jag.
Ni har väll inte glömt bort frågestunden?? fråga på nu då http://slm.blogg.se/2012/march/fragestund.html#comment.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0